מופעים לחגים

הופעה בלתי נשכחת לחג

"מה עושים עם אורח, מזמינים אותו לקפה בסוכה ונשאר שבוע, יעני רשם טאבו על הסוכה"…
בראש השנה, בסוכות, בפורים, ביום המשפחה ובכל חג אחר, חוגגים עם פאדיחה, הבדואית הלבבית והמצחיקה, שמארחת אתכם באוהל שלה במופע החווייתי "חוכמת הפיתה".
פאדיחה משלבת במופע קטעי סטנד אפ סוחפים, מוסיקה וריקודים ומשתפת את הקהל באירוע. היא חולקת עם המשתתפים תובנות משעשעות ומחכימות על ערכי החג, תוך התבוננות הומוריסטית על החיים, היחסים, חברות, אהבה ומה שביניהם.
צוחקים עם פאדיחה כל הדרך אל החג:
המופע של פאדיחה משתנה ומשנה את פניו ומתאים את התובנות וההומור לאווירה הייחודית של כל חג.
פאדיחה משלבת חוכמת מדבר עם חוכמה יהודית עתיקה ותובנות הקשורות לרוח החג:
בראש השנה – "תשימו הרבה דבש בצ'אי, בשביל תזכרו החיים דבש" – על איך מגדילים ראש כשפוגשים משהו חדש ומגלים את ההזדמנות שבשינוי…
בסוכות – "מה עושים עם אורח, מזמינים אותו לקפה בסוכה ונשאר שבוע, יעני רשם טאבו על הסוכה" – פאדיחה משתפת אתכם בתובנות על אירוח, טיולים, יציאה מהשגרה, הנאה מהרגע ועוד…
– בחנוכה – "גם גפרור קטן יכול להראות האופי של הבן אדם" – על אור, חושך, קבלת האחר, חברות אמת ודעות קדומות.
– בפורים – "אפילו בדואי עיוור יכול לראות את חצי הכוס המלאה" במצוות החג חוגגים, צוחקים, רואים את חצי כוס (היין) המלאה, מתחפשים ומבינים שכל אחד יכול להתחפש או להוריד את התחפושת ולהיות כל מה שהוא רוצה.
– בט"ו בשבט – "תמר אוכלים לאט, אם לא – בולע חרצן ונחנק" – על חשיבות האיזון בחיים, הקשבה לעצמנו, הנאה מפירות ההשגים והשקעה בנו ובקרובים אלינו.
– ביום המשפחה – "משפחה כמו סלט פירות, כל פרי לבד – משעמם, מתערבבים ביחד יוצא טעים" – על קבלת האחר והשונה, חברות ושיתוף פעולה ועל כוחו המעצים של ה"ביחד".
– בפסח – "החיים כמו ביצה: קשה, מקושקש או הפתעה, תלוי מה אתה בוחר" – על החירות לעשות בחירות אישיות, ועל האומץ להיות מי שאנחנו ולבחור חברי אמת.
– ביום העצמאות – " עשר פטישים מגומי לא בונים אוהל אחד של פאדיחה" – על שיתוף פעולה, חזון, חברות, העוצמה שבעצמאות וצמיחה אישית.
– בל"ג בעומר – "אש קטן – עושה פיתה טעים, אש גדול – הלך הפיתה", על איזון בחיים, ועל כוחם של יצירתיות, התלהבות, מחשבה ומעשה…
– בט"ו באב – "אהבה היא כמו קפה, צריך מחזיקים על אש קטנה, למה לא כדאי מתקררת" – על יחסים, זוגיות, אהבה, התמודדות עם קונפליקטים וחברות כבסיס לקשר.
המופע של פאדיחה לא רק מצחיק, אלא גם חכם ומעשיר: באנושית הכובשת שלה משתפת פאדיחה את הצופים בעולמה, לשה פיתות ודרכן מספרת להם על האינטראקציות ביניהם וחולקת עימם סיפורים מרתקים מהחיים, במופע אישי ומרגש שלא משאיר עין אחת יבשה (מצחוק), והופך את החג לחגיגה מפתיעה ובלתי נשכחת.
פאדיחה מעלה את המופע החגיגי שלה בערבי חג, באירועי הרמת כוסית ובמהלך חופשות החגים.